Uczniowie Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych wzięli udział w drugiej edycji Międzyszkolnych Rozgrywek e-sportowych.
Celem rozgrywek, jest zbudowanie wydarzenia, w którym młodzi pasjonaci gamingu mogą zrealizować marzenie o byciu profesjonalnym e-sportowcem. Jednocześnie pokazuje się, że gaming to most pomiędzy dziećmi a rodzicami. Szkołą a uczniem. Dobrą zabawą a samorozwojem.
Rozgrywki odbywały się w czterech konkurencjach:
1. Fortnite: Bartosz Śmieja, Mateusz Rozenkiewicz, Mateusz Alochna, Łukasz Kopernok.
2. Rocket League: Szymon Martuszewski, Szymon Kryszk, Maksymilian Rutecki, Wojciech Dworczak.
3. Szachy : Olivier Wójcik, Aleksander Borowik.
4. League of Legends: Igor Motoszko, Krystian Miś, Jakub Witkowski, Paweł Ledwoń, Dawid Langer, Bartosz Kubat.
Drużyna Fortnite po 5 dniach rywalizacji awansowała do fazy finałowej rozgrywki. Spośród 1000 szkół tylko dwie najlepsze dostały się do finałów w Warszawie. Po niesamowitej walce chłopcy zajęli 4 miejsce w Polsce. Jest to najbardziej pechowe miejsce dla sportowca, w tym przypadku e-sportowca.
Nagrodą pocieszenia były plecaki Acer.
Warto zaznaczyć, że za zdobycie pierwszego miejsca, każdy z graczy otrzymał laptopa Predator Helios 300 o wartości ok 11 tys, za miejsce drugie komputer Predator Orion 3000 o wartości ok 8 tys, a za miejsce 3 monitor Predator XB3 o wartości 4 tys.
Wygrana Szkoła w klasyfikacji generalnej otrzymywała bon o wartości 100 tys. złotych.
Zachęcamy do udziału w trzeciej edycji (za rok).